• Varna
    12°
    ниска облачност
    Влажност: 71%
    Вятър: 6m/s WNW
    12 продукта, които бихте могли да ядете след 18 часа
    Facebook Google Twitter LinkedIn Reddit
    Снимка: Pixabay
    Снимка: Pixabay

     

    Обикновено мечтаната фигура и здравословното хранене свързваме с много трудности и лишения

    Но да се отслабва и да се поддържа добра форма е възможно, ако се намери разумният баланс между полезно и вкусно.

    Предлагаме ви подборка от полезни продукти, които можете да консумирате и след шест вечерта.

    1. Царевица
    Тя е не само полезна, но и много вкусна. За предпочитане е варената царевица. Тя отстранява излишъците от холестерин в организма и пречи за натрупването на запаси от мазнини. Така че, ако през деня сте яли нещо тежко и забранено, то вечерта за предпочитане е царевицата.

    2. Нектарини
    Не е нужно да се отказвате от нектарините, независимо от това, че не се препоръчват за втората половина на деня. В нектарините има висока концентрация на целулоза, която ускорява обмена на веществата.

    3. Пюре
    В домашно приготвеното пюре няма нищо вредно. Изберете зеленчуците по ваш вкус – гъби, тиквички, патладжан. Във всички случаи ще бъде вкусно и питателно.

    4. Целина
    Целината е продуктът с отрицателна калоричност. А това означава, че организмът изразходва много енергия за усвояването й. Ето защо целината е идеална храна за вечерен прием.

    5. Ряпа
    Ряпата често е игнорирана, при това несправедливо. Това е много полезен зеленчук, който задължително трябва да присъства в менюто ни. Ряпата ефективно очиства организма ни, укрепва имунната система и ни зарежда с енергия. Като правило тя се отнася към категорията диетични продукти.

    6. Тиква
    Оранжевата красавица не би навредила на вашата фигура. От тиква можете да приготвите най-много и разнообразни полезни блюда: крем-супа, пюре, салата, десерти.

    7. Зеле
    Абсолютно всички видове зеле са богати на витамини от групата В, които вземат участие във всички важни процеси в човешкия организъм. Освен това зелето е от категорията диетични храни. Затова то идеално подхожда за вечеря.

    8. Гъби
    Сами по себе си гъбите не са толкова калорични. Ако са сварени, а не запечени в много масло, те биха могли да бъдат диетична храна. И въобще не са тежки за стомаха, просто ние сме свикнали да ги поднасяме с много и различни съставки, които всички заедно наистина създават чувството за тежест в стомаха.

    9. Цвекло
    Цвеклото е от категорията незаменими храни. То помага за регулирането на мастния обмен, като препятства натрупването на мазнини. И един приятен бонус – цвеклото е полезно във всякакъв вид. Затова можете да експериментирате – варено, запечено или пък сурово. Както го предпочитате.

    cveklo

    10. Треска
    Бялата риба е диетичен продукт. Една от най-полезните за нашето здраве е треската. В този вид риба има витамини и ценни елементи, които укрепват имунитета и нормализират работата на много органи.

    11. Писия
    Това е още една полезна риба, която може и трябва да се яде след 18 часа. В писията се съдържа метионин. Полезните свойства на това вещество се изразяват в способността му да разгражда мазнините.

    12. Киви
    Това е просто незаменим продукт за тези, които искат да отслабнат. Кивито помага на организма да изгаря и да разгражда мазнините, премахва тежестта в стомаха и нормализира водно-солевия баланс.

    Вашият коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *