Obshtina Varna
3°
Разсеяна облачност
Влажност: 98%
Вятър: 7m/s NE
Как пазаруват българите?
Facebook Google Twitter LinkedIn Reddit

Онлайн покупките все още не са масови

Как пазаруваме през 2016 и как технологиите променят навиците ни? Българските потребители търсят качество на добра цена, следят промоциите на търговските обекти и планират покупките си. Локацията, цените и компетентността на служителите в магазините отстъпват по важност за потребителя, за сметка на качество и цена, според проучването на Broshura.bg и Нетинфо, проведено онлайн в най-актуалния период за покупки – декември 2016.

През 2016 потребителите държат да бъдат запознати с промоциите и това отстъпва пред идеята да пазаруват любими или основни продукти на добра цена. 64% от анкетираните споделят, че разглеждането на брошури улеснява избора им. 46,9% от участниците, които планират покупките си с брошури, посочват хартиените брошури като източник за информация за промоции и намаления, докато 53,1% посочват дигиталните варианти като основен начин да се информират.

Най-разглеждани са брошурите на хранителните вериги, като 78% от анкетираните в проучването заявяват, че планират покупки на тяхна база. Брошури от категория „Бяла и черна техника“ разглеждат 47,1% от отговорилите, а 24,2 % избират мебелите си с брошури и каталози. Онлайн пазаруването все още не е масова практика у нас, според изследването на Broshura.bg и Нетинфо. Само 23,6% от анкетираните заявяват, че правят онлайн покупки, а 24,2% използват мрежата за тази цел от време на време. Участниците обаче прогнозират, че пазаруването онлайн ще измести традиционния начин на пазаруване в бъдеще 46,8 % са сигурни, а 24,2 % допускат, че това е възможна промяна.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *