Obshtina Varna
ясно небе
Вятър: 2m/s SW
Учени от НАСА: Между 15 и 29 ноември 2017 г. няма да има слънчева светлина
Снимка: © Pixabay.com

От 15 до 29 ноември жителите на Земята ще трябва да разчитат на каквото и да е друго осветление, но не и на такова директно от Слънцето.

Учени от НАСА предупреждават, че нашата планета ще попадне цялата в мрак за най-малко две седмици през ноември тази година, твърди директорът на агенцията Чарлз Болдън.

Мракът на нашата планета ще бъде предизвикан от паралелното нареждане на две други планети. Става въпрос за минаването на Венера покрай Юпитер, което ще доведе до изсмукване на голямо количество водород. На повърхността на Слънцето се очаква силна експлозия.

Като резултат от нея температурата на звездата рязко ще порастне, с през следващите 15 дни ще се възстановява на предишното ниво. Но в резултат на всичко това, от 15 до 29 ноември жителите на Земята ще трябва да разчитат на осветление и през деня, повтарят учените.

През този период слънчевата светлина ще бъде със син нюанс.

14 коментара

1. Петър

Що не се еВете у гъз@ с тия олигофрении? Венера щяла да мине, ама къде, между Земята и Меркурий, а? :)

2. ethernall

Абе вие идиоти що сте, к’ви сте?!? Това е такава потресаваща глупост…

3. Charles Bolden

То поне да беше нов fake news, а то е от 2015та това хахах

4. Теди Иванова

Простпптия на Н-та степен…Разгледайте по какъв ред са наредени планетите в нашата слънчева система и тогава ги поставяйте една до друга,което е абсолютно невъзможно.

5. Никола Каравасилев

Искам да задам следния въпрос на тези, които пишат новините в този сайт:

Вие иматели претенциите да сте сериозна медия? А имате ли желанието да предоставяте на хората вярна и обективна информация?
    Ако да, то защо публикувате подобни “новини” тук? Нима мислите, че в това може да има и 1% вярна информация? Нима не сте виждали, че такива съобщения се появяват всяка година и никога нищо подобно не се е случвало?

Интересно ми е да чуя Вашето обяснение за това защо публикувахте тази новина!

Лека вечер!

6. WARLOCK

От цялата написана статия единственото вярно нещо е, че в НАСА има учени. Искрено съчувствам на кретена, вложил толкова кликове по клавиатурата, за да напише подобна статия… Съчувствам му за липсата на плътност в междуушната му кухина.

• Zlatix

WARLOCK:От цялата написана статия единственото вярно нещо е, че в НАСА има учени.
      -НАСА от как почнаха да си приписват чужди открития то и това не е много сигурно. По скоро единственото вярно е “Директор на НАСА Чарлз Болдън” :-)

• Q

И това не е вярно – Чарлз Болдън не е директор на НАСА от началото на годината 😉

7. Аз

Зверски дебили са в този сайт. Да ги хванеш и да ги биеш с цигански шамари за дето са такива нагли боклуци.

8. Божо

Как успявате да изсерете толкова големи простотии 😀

9. журналист

Не обръщайте на тъпотиите в тази медия. Това е Варнаутре.

10. AstroMike

“Става въпрос за минаването на Венера покрай Юпитер, което ще доведе до изсмукване на голямо количество водород”
    Ако така си проверяват новините тука, нищо чудно, че 99% са платени а 5% са копирани!
    Отворете wikipedia и вижте къде се намират тия планети. И по-важното! Прочетете к’во, мама си, е планета!
    Трябва само да си завършил 5-ти клас, за да разбереш, че нещо куца!
    (процентите могат да са колкото си искам, нали изсмукват водорода)