Varna
23°
разкъсана облачност
Влажност: 64%
Вятър: 3m/s ESE
Търговският център на Мол Варна ЕАД с нова концепция
Facebook Google Twitter LinkedIn Reddit

Планирано е и модернизиране на интериора и фасадата

В началото на 2018 г. Мол Варна ЕАД започва репозициониране на търговския център. Процесът ще включва промяна на цялостната му концепция от гледна точка на търговски микс, ключови наематели, организация на търговските площи, целеви клиенти, събития и активности, възможности за пазаруване, забавление, допълнителни услуги. Планирано е и модернизиране на интериора и фасадата на търговския център.

- exterior revision 3

Новият вид на фасадата на Мол Варна ЕАД.

По време на изпълнението на архитектурните подобрения молът ще продължи да обслужва своите клиенти, като ремонтните дейности ще се извършват поетапно, без да смущават нормалната дейност на обекта и комфорта на клиентите. Крайният резултат цели оптимизация на пространството, още по-голямо удобство при пазаруване и неповторима атмосфера за посетителите.

- level 3 - level 2

По търговския микс на мола ще работят консултантите от Colliers International. С техния дългогодишен експертен опит в сферата, те ще подпомогнат разработването на съвременна концепция, селекцията и преговорите с търговските марки, които да бъдат представени в мола.

Търговският център на Мол Варна ЕАД е построен през 2008 г. и е сред най-посещаваните места за пазаруване и развлечение във Варна и региона. Намира се на комуникативна локация в града – на бул. „Владислав Варненчик“, в добре развита търговска зона, включваща и супермаркет Kaufland. Достъпът до него е удобен както с градски транспорт, така и с личен автомобил или пеша. Настоящата отдаваема площ на обекта е 31 000 кв.м. Сградата включва един етаж офиси и четири етажa търговски площи, които ще бъдат трансформирани и модернизирани съгласно новата концепция на дружеството.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *