Varna
9°
ясно небе
Влажност: 81%
Вятър: 2m/s SW
Привличаме американски туристи с реклами по такситата
Facebook Google Twitter LinkedIn Reddit
Снимка: Министерство на туризма
Снимка: Министерство на туризма

С реклами по такситата в Ню Йорк ще привличаме американски туристи в България. Това обяви министърът на туризма Николина Ангелкова по време на българо-американски туристически форум днес в Гранд хотел София, организиран от министерството и посолството на САЩ у нас. Такава кампания по такситата и по стените на търговските центрове в големите градове на САЩ се е провела миналата година, подчерта Ангелкова, цитирана от travelnews.bg.

“Американският пазар е ключов и важен за нас. Той е необятен и се надяваме да привлечен повече туристи от там в България”, заяви тя. България е посетена от над 97 000 американци през миналата година, като е отчетен ръст от над 15% спрямо 2017 г., отчетоха от министерството.

Американският посланик в България Ерик Рубин също се надява да се увеличат пътуванията между двете страни. Според него има потенциал да се увеличат американските туристи в България. За целта трябва да се наблегне на круизния туризъм в комбинация с Гърция и Турция. Съществена роля затова ще играят пристанищата в Бургас и Варна.

За 2018 г. Националната организация за туризъм и пътуване (NNTO) отброява общо 78 милиона международни посетители в Съединените щати. Американската туристическа асоциация изчислява, че разходите за международни пътници до Съединените щати през 2016 г. са достигнали 245 милиарда щатски долара и са подкрепили пряко или косвено 1,2 милиона от 8,8 милиона работни места в туристическата индустрия, каза посланик Рубин.

Той допълни, че големите американски хотелски вериги настъпват и инвестират в България. Присъствие имат “Холидей ин”, “Бест Уестърн”, “Рамада”, “Интерконтинентал”. Предстоят да отворят хотели и веригите “Хаят” и “Мариот”.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *