• Варна
    16°
    разкъсана облачност
    Влажност: 87%
    Трябва ни национален план за маркетинг в туризма
    Facebook Google Twitter LinkedIn Reddit
    Снимка БГНЕС
    Снимка БГНЕС

    Този документ ще даде яснота на кои пазари и как да се рекламира България, заяви във Варна изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Полина Карастоянова

    Необходимо е да бъде създаден национален план за маркетинг в туризма, който да действа за срок от три до пет години. Това съобщи във Варна Полина Карастоянова – изпълнителен директор на Националния борд по туризъм, който проведе заседание в морската столица.

    “Националният маркетингов план на една държава е този работен документ, с който става ясно какъв е брандът на държавата, на кои пазари и как се рекламира, към кого е насочена – високоплатежоспособни туристи ли се опитваме да привлечем или по-среден клас, или младежи. Ако ми позволите да направя една аналогия, това е все едно бизнес планът на един предприемач, с който той се явява в банката и иска кредит – да бъде финансиран, за да изпълни своите намерения. Този документ много професионален в другите, конкурентни за нас туристически дестинации”, коментира Полина Карастоянова.

    Според Полина Карастоянова през следващите години трябва да се акцентира върху качеството на туристическия продукт, комуникацията и управлението на бранша, информира кореспондентът на БНР във Варна Даниела Стойнова.

    Вашият коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

    info @ varnautre.bg

    За Varnautre.bg