• Варна
    16°
    разкъсана облачност
    Влажност: 87%
    Кофички – как да ги правил правилно?
    Facebook Google Twitter LinkedIn Reddit

    ОБРАЗОВАТЕЛНА  КАМПАНИЯ „ЗАПОЗНАЙ СЕ СЪС ЗАВИСИМОСТИТЕ , ЗА ДА БЪДЕШ НЕЗАВИСИМ“

    Всички знаем, че кофичките са страхотно упражнение за сила, мускулна маса и координация, съветват експертите от https://www.trenirai.org/.

    Ако желаеш всичко това трябва да си сигурен, че изпълняваш упражнението правилно, а не си губиш просто времето. В следващите редове ще ти дадем няколко съвета, както и ще те запознаем с често срещани грешки при изпълнението на кофички. Не ги допускай!

    Различен начин за натоварване на мускулите зависимост от изпълнението и различни уреди, на които можем да го изпълним.

    Кофички. Кои мускули участват

    Първо да се запознаем с мускулите, които вземат участие при изпълнението.

    Комплексно упражнение, в което се натоварват, голяма част от горната половина на тялото.

    Естествено много зависи от начина на изпълнение. Можем да обобщим, че в това бутащо упражнение участват основно гърдите, трицепсите и раменете.

    Позиция на тялото
    Плешките(лопатките) трябва да са изправени.
    Лактите трябва да са изпънати, но не прекалено.
    Избягваме отпускане в ставите и придържаме към стегната позиция.
    Лактите са близо до тялото и сочат назад при спускане надолу. В много от случаите хората държат лактите си сочещи встрани. Грешно е и може да доведе до контузия.
    Нищо кой знае какво няма да ни се случи, просто ако не искаме полурезултати трябва да обърнем внимание на пълния обхват на движение.
    Придържаме се към поне 90° ъгъл на сгъване на лакътя.
    Можем да спуснем тялото повече, но не се препоръчва, ако имаме проблем с рамената или ни липсва достатъчно опит.
    Доста хора включват движението на гръбнака при спускане и вдигане на тялото по време на изпълнение.
    Това ограничава обхвата на движение на раменната става

    Влиза в графа неправилно натоварване и губене на време
    За изпълнението на кофички е нужна пълна амплитуда на движение и сила. Засилването при изпълнение намаля натоварването и влиза по-скоро в графа кардио.
    Кофичките са за предпочитане, ако желаем да посветим половин час на тялото си, вместо да висим в социалните мрежи.

    Вашият коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

    info @ varnautre.bg

    За Varnautre.bg