Шопинг терапията вече не е само за жени

Мисия Варна

09-11-2009, 17:49

Снимка:

ОРЛИН ЦАНЕВ

Автор:

РОСИЦА ПЕНКОВА

Всичко от Автора

По принцип това би трябвало да е рекламен материал. Но откриването на магазин като Public се оказа събитие за Варна, за което тия дни всички говорят. Затова (и докато няма закон за рекламата в он-лайн медиите) смятам да си позволя тези няколко реда. Уникално разположен - в новата сграда, заменила рушащата се Военна болница на пъпа на Варна, Public концентрира любопитството на варненци много преди да отвори врати.

И имаше защо - магазинът е представител на най-новото поколение търговски центрове - "ритейлтейнмънт" или по-просто казано - пазаруване и забавление в едно (лично за мен пазаруването си Е забавление, но явно някои хора, мъжете, например, не мислят така и имат нужда от допълнителн и екстри).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Търговска верига за забавление, която предлага богато разнообразие от културни, технологични и забавни продукти за модерния и взискателен потребител от новото поколение". Така от Publicworld определят философията на своите магазини, които продават 60% аудио-визуална техника, компютри, интернет и комуникационни сегменти и 20% музика, филми и книги.
Всъщност, забравете това с процентите. Защото е скучно и сухо. И няма нищо общо с атмосферата във варненския Public.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На първия етаж тук е царството на техниката. И то не се изчерпва от компютри, телевизори и кабели. Милион и една забавни и полезни джаджи гъделичкат мераците на всеки посетител - весели флашки от 2 до 64 GB, USB котлон, за да ти е топло кафето цял ден, USB прахосмукачка (може би, за да почистиш след непослушната си мишка?), подобни на ДНК тонколони... Все безценни идеи за коледни подаръци. На втория етаж са книгите - български и чужди, полезни и забавани, за малки и големи, за мечтатели и многознайковци - общо над 15 000 заглавия, ако броим и дисковете с музика и филми в съседство.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До щанда с играчките е детският кът (с огрооомно Не се сърди човече). Тук има още кафене, свободен достъп до интернет, билети за най-горещите събития, туристически услуги. В магазина можете да поискате инсталиране и настройка на софтуер, както и да поръчате стоки от каталога и техник по телефона. От екипа на Public обещават в магазина да има презентации на книги, концерти на живо (такива вървяха кажи-речи нон стоп в дните на откриването), тестове на най-новите продукти.