3D и на модния подиум

Архив Варна

11-03-2010, 21:03

Автор:

varnautre

Всичко от Автора

Някои от най-известните японски модели ще представят 3D ревю идния уикенд, следвайки световната мания по триизмерното шоу, съобщава Ройтерс от Токио.

Японското модно списание Non-no ще представи по оригинален начин пролетната си колекция в неделя, с помощта на техниката на Panasonic. Модното ревю ще бъде излъчено едновременно в 3 кина в страната на изгряващото слънце.

Това е първото подобно шоу в Япония, след като луксозната британска дизайнерска марка Burberry направи 3D ревю по време на Модната седмица в Лондон, миналия месец.

Макар фантастичното приключение на Джеймс Камерън да не спечели Оскар за най-добър филм или режисьор, изглежда 3D продукцията наложи нова тенденция в света. Триизмерното шоу е навсякъде, не само в киното - от модата до спортните предавания.

"Аватар" провокира масов интерес към 3D технологията, казва редакторът на списанието Non-no - Йошихару Кашизаки, чиито читателки са жени на възраст, около 20-години. Досега много малък брой хора имаха възможност да наблюдават на живо модните ревюта, а двуизмерните технологии не умеят да уловят качествено вида, цветовете и формите на платовете на дрехите. "С 3D вече не само зрителите в залата могат да видят как се простират извивките на плисираните поли, или реалния размер на корсетите, например. Искахме да опитаме", каза Кашизаки.

Има голям интерес към шоуто - над 20 000 читатели на списанието са писали на редакцията с молба да получат покани, но само 2 200 души ще имат тази възможност. Кашизаки каза, че на ревюто ще присъстват известни модели, като Назоми Сасаки, които ще бъдат облечени предимно в японски дизайнерски дрехи, но ще бъдат представени и модели на италианската марка Diesel.

Panasonic ще осигурят техническите средства, а шоуто ще се излъчва едновременно в три японски града в кина на компанията Тoho Co - в Токио, Нагоя и Хиаго.