Ние и нашите партньори използваме технологии като “Бисквитки” за персонализиране на съдържанието и рекламите,
които виждате, както и за да анализираме трафика на сайта. Изберете “Приемам”, за да приемете използването на тези технологии.
За повече информация, моля запознайте се с обновените
“Политика за Поверителност” и “Политика за Бисквитки” на АЛТЕРНАТИВ МЕДИЯ ГРУП ЕООД.
Общият брой на постъпилите до този момент декларации по Закона за корпоративното подоходно облагане в дирекцията е 8872.
От тях 6 046 са подадени в офиса на дирекцията и 136 по пощата, съобщиха от НАП - Варна.
2 690 фирми са подали по електронен път данъчните си декларации до 12 март. За същия период през миналата година в НАП по интернет са постъпили едва 926 декларации.
Годишните данъчни декларации на юридическите лица се подават до 31 март. Начините са - на гише, чрез пощенски оператор или по електронен път.
Подаването на декларациите по интернет изисква електронен подпис. Ако клиентите на НАП нямат такъв, то те могат да упълномощят човек, който притежава електронен подпис да подаде декларацията от тяхно име.
Най-лесният и достъпен начин за плащането на всички данъци и осигурителни вноски е по интернет. За това се изисква дебитна карта, регистрация в системата ePay и в интернет страницата на приходната администрация.
Списък на кодовете за видове плащане, както и номерата на банковите сметки на териториалната агенция на НАП Варна могат да бъдат намерени на интернет страницата на агенцията - www.nap.bg.