Измамници се представяли за служители на Е.ОН

Мисия Варна

03-06-2010, 11:14

Автор:

varnautre

Всичко от Автора

Служителите на Е.ОН, които прекъсват или възстановяват електрозахранването, не приемат пари на ръка.

За това предупреждават от електроразпределителното дружество и призовават абонатите си да бъдат изключително бдителни за измами от хора, които се представят за служители на компанията. В Е.ОН постъпил сигнал, че двама мъже са посетили клиент в местността Св. Никола край Варна и са го предупредили, че ще му спрат тока, ако не им плати сметката си.

Всякакъв вид разплащания за ползвани услуги на Е.ОН - България, се извършват само в определените за това места – в касовите салони на компанията, както и на касите на партньорите й "Български пощи", "Информационно обслужване", Easypay, банковите клонове. При заплащане клиентът получава касов бон или фактура. В нея е посочена пълна информация за конкретния период, за който е отчетена електроенергията, количеството консумация, срока на следващо отчитане, срока на следващо плащане, както и телефонен номер за връзка.
Събирането на дължими суми никога не се извършва от служители на Е.ОН - България, на ръка при самия отчет или при друга проверка на електромера или електромерното табло на клиентите. Аварийните екипи на компанията винаги са най-малко двама служители, разполагащи със служебни карти и фирмено облекло. Те също извършват своята дейност, без да им се заплаща от страна на клиентите.
ОТ Е.ОН умоляват клиентите си при всяко съмнение за измама да се свържат с компанията на денонощния телефон 0700 16 16 1 или с най-близкото полицейско управление. Компанията ще сигнализира органите на реда за всеки случай, регистриран в Североизточна България.