Избрани Новини
24 часа: Сексът и молът - любов срещу ботушки
Те растат като гъби навсякъде в Източна Европа. На всеки 10 хиляди жители се пада по един.
Огромен, лъскав, пълен с неща, за които мечтае всяка жена, пише в днешния си брой "24 часа".
Моловете са основен икономически фактор в бившия соцблок. Но и нещо повече от това. Откакто по екраните се завъртя полският филм "Галерианки", всеки говори за това. Той разказва за полски тийнейджърки, които предлагат секс на клиенти срещу покупка на нещо, което са си харесали.
Полша се сблъска с този нов социален феномен, който обаче е налице в цяла Източна Европа. Галерианките обикновено са в тийнейджърска възраст и се навъртат около магазините за парцалки. Дебнат мъже, които са два и дори три пъти по-възрастни и купуват щедро дрехи, като не се сдържат да хвърлят жадни погледи към момиченцата около себе си. Забелязали този интерес, девойките пристъпват към действие. С една дума или понякога само с жест сключват сделката със сащисания клиент. Следват две "трансакции".
Той купува ботушки, джинси или парфюм, тя ги прибира и го води в тоалетната или в гаража. Там прави с него орална любов.
Тази сделка поддържа и у двамата приятната илюзия, че не става дума за проституция, а просто за размяна на стоки. Момичетата наричат клиентите спонсори или приятели. В някои случаи от такъв контакт се развиват и по-дълги връзки, които пълнят гардероба на девойката и осигуряват редовен секс на приятеля й.
Домакините на този вид нова любов - моловете, не могат да направят кой знае какво срещу това. Максимумът е да се извика полиция при явно неморално поведение.
Но галерианките са дискретни и не притесняват излишно набелязаните жертви, така че до тази мярка по правило не се стига. На търговците им остава да си затварят очите пред този вид услуги или в най-добрия случай да не допускат момичетата да си пазаруват от тях.
Във времена на криза обаче, когато галерианките са основен клиент в магазините, никой търговец няма да предпочете морала пред оборота.
Топ Новини