Избрани Новини
Всеки ден с отстъпка от 50% до 90%
Съберете 13 приятели и поритайте за час.
Вместо 42 лева наемът за футболното игрище на покрива на Grand Mall Varna ще ви струва само 19.90, ако го купите през Promomax. Офертата за Grand Sport Arena е за който и да е ден от седмицата между 9 и 17 часа. Играе се в два отбора от по седем човека, а играта се запазва за кръгъл час. Футболното игрище в Гранд МОЛ Варна разполага с изкуствена трева, спортно оборудване и оградна конструкция.
Евтини козметични процедури, напитки, куверти за скъп ресторант. Всичко това е възможно с най-новата шопингмания в България - сайтовете за колективно пазаруване. Цените са повече от изгодни, офертите - съблазнителни и полезни, схемата да ги получиш - забавна.
Може и да не сте опитвали още групавото пазаруване, но фактът, че над 20 сайта вече ги предлагат, означава, че пропускате нещо. Зарибяването става бързо: опиташ ли веднъж - няма отказване. Да не говорим за търговците, за които това си е почти безплатна реклама. Отсъпките понякога наистина стигат до 90% (най-често са около 50%), но фирмите пък печелят от големия оборот, при това става дума за печалба по време на криза.
Вариантите за плащане на поръчката са няколко: кредитна или дебитна карта, по банков път или със специални ваучери, които се купуват от съответните сайтове. Плащането се прави максимум 24 часа след онлайн поръчката, но не и преди офертата наистина да бъде активирана.
След като тотално зариби софиянци колективното пазаруване посегна и към варненските потребители. За целта най-големите он-лайн продавачи развиват специална мрежа от търговски агенти тук, за да набират изгодни предложения. Един от първите тук беше PromoMax. Сайтът публикува по една дневна сделка: в салони за красота, ресторанти, магазини, забавления, всякакви продукти, места и събития в различни градове из цяла България.
"Това е очарованието на т. нар. социално пазаруване, обясняват създателите на PromoMax. Щом си избереш някое от нашите дневни предложения, натисни бутона "КУПИ СЕГА” и въведи данните си. Няма да ти вземем нито лев преди офертата да се активира.
За да сте сигурни в нейното активиране, можете да я споделите със своите приятели, роднини и познати чрез социалните мрежи, по мейла или дори по телефона.
След активирането на офертата, ще ти изпратим ваучер, който можеш да принтираш и да използваш като платежно средство, когато решиш да се възползваш от офертата.
Толкова е лесно!"
Всъщност как работи системата "хем вълкът сит, хем агнето цяло"? Агентите на сайта за колективно пазаруване намират фирми, които са готови за сделка. Продавачът изчислва отстъпка, която да не му носи загуба, но да е само една идея над себестойността на стоката или услугата, за да може да бъде рекламирано намаление от поне 50%. От самата сделка търговецът би отчел печалба при голям оборот. Освен това получава безплатна (при това доста голяма, агресивна и в доста разнообразни канали) реклама, а и увеличение на клиентелата в перспектива. Посредникът (в нашия пример PromoMax) се е прицелил в комисиона, която е включена в крайната цена на стоката или услугата.
За потребителите са ниските, неочаквано ниските ниски.
Офертите все по-рядко се задържат повече от 24 часа. Има възможност за абонамент през имейл или Facebook. Което от своя страна всекидневно генерира голям трафик към сайтовете за колективни поръчки и засилва интереса към тях. Това пък увеличава шансът повече хора да видят офертата и ваучерите да свършат бързо, с което тя е готова за активиране, тъй като условието за получаването на голямата отстъпка е да има минимална бройка клиенти, закупили ваучери - един вид да се имитира пазаруване "на едро". Така кръгът се затваря.