Новият Аssassin's creed праща в колониална Америка

Новините

18-03-2012, 13:39

Снимка:

© UBISOFT

Автор:

РОСИЦА КОЛЕВА

Всичко от Автора

Ubisoft пускат новата част на Аssassin's creed на 31 октомври 2012 г. 

За радост на феновете на играта Аssassin's creed идва нова част от поредицата. 

Разработчиците от Ubisoft вече обявиха датата на излизане - 31 октомври 2012 г. От Ubisoft твърдят че Аssassin`s creed III ще бъде по-голяма от предишните в поредицата и ще завърши историята на Дезмънд Майлс. Действието се развива в колониална Америка между 1753 г. и 1783 г. Добре познатият Ецио Аудиторе от последните три части е заменен от нов прародител на Дезмънд Майлс - Конър, който се бори срещу тамплиерите по време на Американската революция.

Играта е с подобрени ефекти на околната среда. Ландшафтът ще бъде покрит със сняг през зимата, което пък ще засегне геймплея. Войниците ще се движат по-бавно и ще се спъват в снега. Езерата и реките ще замръзват, което пък ще позволява на Конър достъп до нови области.

Проучванията на героя ще са съсредоточени в една голяма площ, която ще представлява провинция наречена Границата. Мястото ще е един и половина пъти по-голямо от Рим в Assassin`s Creed: Brotherhood , и не така празно като Кралството в Assassin`s Creed. Една трета от куестовете и геймплей съдържанието ще са в Границата. Градовете Бостън и Ню Йорк също могат да бъдат изследвани.

В играта ще има много повече пътувания. Играчите ще ползват бързи премествания от място на място чрез връщане, но е изградена и цяла нова система за отключване, която е интегрирана в естествения прогрес на играта. 

Добавени са по-разнообразни методи на движение, включително катерене по дървета, скок над вагони, или плъзгане под препятствия. Други фрийрън елементи са скачане през прозорци, на клони, а след това и върху покриви.

Конър ще влиза в битки с голямо разнообразие от оръжия. На негово разположение ще има нож, томахавка, пистолети кремъклийки, лък със стрели и традиционното скрито оръжие. Включено е и изполване на враговете като човешки щит.

Заключването на целта е заменено от система за автоматичен избор на враг, което ефективно променя динамиката на бойните действия. Системата за битки е подобрена значително. Има много нови анимации, някои от които кореспондират с предишните игри. Отбраната и контраатаките стават все по-трудни. Играчите ще трябва да се фокусира върху атаките базирани на скорост. 

В игратата отново ще има мултиплейър, но Ubisoft мълчи за него и функциите му.