Избрани Новини
Новият Аssassin's creed праща в колониална Америка
Ubisoft пускат новата част на Аssassin's creed на 31 октомври 2012 г.
Разработчиците от Ubisoft вече обявиха датата на излизане - 31 октомври 2012 г. От Ubisoft твърдят че Аssassin`s creed III ще бъде по-голяма от предишните в поредицата и ще завърши историята на Дезмънд Майлс. Действието се развива в колониална Америка между 1753 г. и 1783 г. Добре познатият Ецио Аудиторе от последните три части е заменен от нов прародител на Дезмънд Майлс - Конър, който се бори срещу тамплиерите по време на Американската революция.
Играта е с подобрени ефекти на околната среда. Ландшафтът ще бъде покрит със сняг през зимата, което пък ще засегне геймплея. Войниците ще се движат по-бавно и ще се спъват в снега. Езерата и реките ще замръзват, което пък ще позволява на Конър достъп до нови области.
Проучванията на героя ще са съсредоточени в една голяма площ, която ще представлява провинция наречена Границата. Мястото ще е един и половина пъти по-голямо от Рим в Assassin`s Creed: Brotherhood , и не така празно като Кралството в Assassin`s Creed. Една трета от куестовете и геймплей съдържанието ще са в Границата. Градовете Бостън и Ню Йорк също могат да бъдат изследвани.
В играта ще има много повече пътувания. Играчите ще ползват бързи премествания от място на място чрез връщане, но е изградена и цяла нова система за отключване, която е интегрирана в естествения прогрес на играта.
Добавени са по-разнообразни методи на движение, включително катерене по дървета, скок над вагони, или плъзгане под препятствия. Други фрийрън елементи са скачане през прозорци, на клони, а след това и върху покриви.
Конър ще влиза в битки с голямо разнообразие от оръжия. На негово разположение ще има нож, томахавка, пистолети кремъклийки, лък със стрели и традиционното скрито оръжие. Включено е и изполване на враговете като човешки щит.
Заключването на целта е заменено от система за автоматичен избор на враг, което ефективно променя динамиката на бойните действия. Системата за битки е подобрена значително. Има много нови анимации, някои от които кореспондират с предишните игри. Отбраната и контраатаките стават все по-трудни. Играчите ще трябва да се фокусира върху атаките базирани на скорост.
В игратата отново ще има мултиплейър, но Ubisoft мълчи за него и функциите му.