Избрани Новини
Кампанията на „Коалиция Варна Утре“ грабна PR Priz 2012
Първа награда в категорията „Политически PR“
Единайсетчленното жури от български и чужди експерти на PR Приз 2012 избра за победител в категорията „Политически PR“ агенция Propaganda Public Communications, част от комуникационната група MAG Communications, собственост на Красен Кралев.
Проектът, който спечели високото отличие за PR постижения, е политическата кампания на „Коалиция Варна Утре“ (ВМРО, Гергьовден, Новото време, БНД) в местни избори 2011.
„Коалиция Варна Утре - Искаш ли нещо различно?“ спечели признанието и най-високата оценка на журито сред участниците от всички категории в конкурса, с креативния подход на изпълнение на кампанията, стратегическото планиране и постигнатите резултати на вота. Само за малко повече от месец, „Коалиция Варна Утре“ успя да стане трета политическа сила в общинския съвет във Варна и да изпревари много от фаворизираните кандидати за управата на морската столица. „Коалиция Варна Утре“ излъчи 4-ма свои представители, които се наредиха веднага след избраниците на двете най-големи политически сили в страната и буквално „отвя“ с резултата си парламентарно представени партии с история в региона.
Екипът на MAG Communications си тръгна и с още една първа награда в категорията „PR проект в публичния сектор“ за кампанията на „България – спомени с усмивка“, реализирана на целеви пазар Русия. Най-високото отличие в категорията „Политически PR“ компанията печели за втори път, в рамките на конкурса PR Приз, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).
В тазгодишното издание на PR Приз участваха 46 проекта в различни сфери на комуникациите, представени от общо 30 компании, агенции и организации. За значителния интерес говори, както броят на проектите, които са повече от предишни издания на конкурса, така и броят на кандидатстващите. Това прави конкурса “PR Приз 2012” най-представителното състезание за постижения в сферата на комуникациите в страната ни.