Избрани Новини
GRAND MALL с търговски рекорд през август
40 336 души са пазарували само за един ден в най-успешния търговски център във Варна
Собствениците на мола от „Оркид Девелопментс Груп” отчитат бърз ръст на търговския поток от началото на годината. Търговски рекорд постави денят 11 август, когато в най-големия търговски център на Варна пазаруваха 40 336 души. За сравнение – в най-силния ден на миналата 2011 г. посетителите са били 37 508.
„Ние приключваме едно много оживено лято – споделя управителят на „Оркид Девелопментс Груп” Офер Миретцки – През този сезон жънем заслужените резултати от постигнатата още през пролетта много висока заетост на търговските площи в Grand Mall – над 83 %. Варненци и гостите на града ни предпочитат, защото знаят, че единствено при нас могат да открият световните модни брандове от ранга на H&M, Zara, Mango, LC Waikiki, Humanic, Deichmann, Intersport, хипермаркета Carrefour. Затова Grand Mall завършва ваканционния сезон с ръст на клиентопотока от 25%. Радвам се, че всеки ден над 30 000 души избират Grand Mall, което го превръща в най-посещаваната дестинация във Варна. ”
Сполучливият микс от световни и български модни марки, места за хранене и атракции и впечатляващи декорации привличат посетителите през цялата година. Големият поток туристи от различни националности, гости на града и варненци предпочитат Grand Mall и заради неговата уникална архитектура, която съчетава простор, прохлада, светлина и удобство.
Силните летни дни затвърдиха авторитета на Grand Mall като най-успешния търговски проект във Варна. А за да отговори на очакванията на своите многобройни посетители, търговският център влиза в есента с богата палитра от разумни предложения за учениците и техните родители за началото на учебната година.
Всичко необходимо преди първия учебен ден - облекло, обувки, чанти, учебни принадлежности, спортна екипировка, може вече да се открие в магазините на комплекса. Родителите могат да избират сред предложенията на чужди и български марки, отговарящи на световните тенденции в детската и юношеска мода. Търговците акцентират на специалните достъпни цени по време на ученическата кампания.
Всяка покупка над 30 лева дава възможност да се спечели една от 10 000 награди, с които Grand Mall насърчава учениците в началото на учебната година. Сред тях са стипендия за English Academy и годишен абонамент за National Geographic.