Избрани Новини
"Виваком" тероризира клиентите си
Всичко е за сметка на клиента, който плаща за недоставена услуга. И няма дори към кого да адресира искането си за справедливост
Терор над клиенти си позволява "Виваком" във Варна, а потърпевшите са с отрязан достъп да сезират контролно звено или наподобяващо такова в рамките на компанията.
Преди 2 седмици лоялен клиент на оператора, който ползва интернет и телефон на "Виваком" от 10-ина години, решава да ползва услугите на компанията и в следващите 2 години – с оптичната версия на телевизионния и интернет сигнал, които многократно са рекламирани лично по телефона на клиента и са описани като върха на качеството, съобщава сайтът Vnews.bg
Следва посещение на място от екип техници, които разпъват кабели из нароченото за включване в оптичната мрежа жилище, със закъснение установяват, че липсва задължително за целта съоръжение в сградата, прибират си багажа и изчезват. С уговорката за "връзване" друг път. Без да се интересуват, че осигуряването на човек вкъщи по подаден от "Виваком" ден и час е проблем.
Следва нова среща – след няколко дни. Пристига друг екип техници, който реже и хвърля кабели къде ли не, връзва рутер и приемници към заявените телевизори и напуска имота. Междувременно клиентът прочита договор, който техниците носят, и подписва. Няколко дни по-късно обаче се оказва, че телефонният план се фиксира с допълнителен анекс. Изпратен по куриер.
Предложиният в анекса абонаментен план е различен от този, който Виваком през централата си за частни клиенти 123 е предложил на клиента. Клиентът отказва да подпише анекса, обажда се на 123 с молба да прослушат разговорите, в които е правено предложението за оптичния пакет и зачаква. Чакането обаче е пробито от нов проблем. Няколко часа след отказа за подпис на анекса за стационарен телефон, абонатът се оказва без телевизия. Позвъняването на 123 е прието от оператор, който настоява клиентът да открие несъществуваща бяла кутика, скрита някъде в имота му. Нежеланието на клиента да се прави на следово куче операторът приема за отказ за съдъствие и насрочва посещение на техници в имота на другия ден. Техниците идват. Пускат телевизията и два часа след излизането на екипа от имота в него отново няма телевизия. Но няма и интернет.
Следва ново позвъняване на 123, опит на оператор по телефона да наставлява абоната кой кабел в кой изход да вкара и пр. Резултатът – тв и интернет няма. Следва обещание за идване на техници в петък между 11 и 12.30 часа. След което спира и стационарният телефон в жилището. И това, последното се оказва фатално, тъй като в петък – 30-и август, техници не идват, а от 123 обясняват, че никой не е отговорил на стационарния телефон и това е причината екипът да подмине адреса. Без да го интересува никой, че стационарният телефон не работи. И без да има значение фактът, че всички уговорки за посещение на адреса – за монтаж на новото оборудване и за техническите екипи са правени на мобилния телефон на клиента…
В цялата история, отговорни няма. Всичко е за сметка на клиента, който плаща за недоставена услуга. И няма дори към кого да адресира искането си за справедливост и цивилизовано отношение.