Избрани Новини
С маркетингов трик БСП "облъчвали" предизобрно през 2009-та
Крайният резултат трябвало да е „убеждаването" да се гласува за столетницата
Нови подробности излизатоколо схемата от 2009 година, при която БСП използвала личните данни на 2 млн. българи за предизборна агитация.
Припомняме: в началото на декември ГЕРБ сезираха по случая, позовавайки се на медиите, Комисията за защита на личните данни.
Става въпрос за телефонна анкета сред граждани над 55-годишна възраст, провеждана в самото навечерие на евроизборите през 2009 година.
Действало се е по специално изработена схема с указания как се провежда въпросното маркетингово проучване.
Описани са три "сценария", които трябва да се спазват по време на разговора с "анкетирания", като крайният резултат трябва да е „убеждаването", че трябва да се гласува за БСП.
Не се знае кой е авторът на тази схема, но тя прилича на станалите популярни „опорни точки", по които социалистите моделират поведението си при различни ситуации и казуси./News.bg