Избрани Новини
Канят звезди да рекламират българския туризъм
Вече ще популяризираме маршрути и курорти и на селскостопански форуми и изложения за храни и напитки
Български и чуждестранни известни личности, които са популярни в чужбина да представят културно-исторически туристически маршрути в България - това е една от идеите за националната ни реклама, обяви вчера в Пампорово министърът на туризма Николина Ангелкова. Новата визия в момента се разработва и ще бъде обсъдена от Националния съвет по туризъм, съобщава вестник "Труд".
Идеята е националната реклама да се фокусира към конкретни групи потребители, според спецификите на всеки вид туризъм. Известните личности ще бъдат канени да участват в рекламни турове по различни маршрути. Така България много по-лесно щяла да популяризира своите красоти и интересни места. "Такъв е подходът, по който работят всички големи туристически държави", обясни Ангелкова.
Тя допълни, че маркетинговото представяне чрез щандове на България на туристическите изложения в чужбина също ще бъде бъде променено. Туризмът ни вече ще се рекламира не само на такива специализирани борси, а включително и на селскостопански форуми и изложения за храни и напитки.
Министър Ангелкова е обнадеждена от данните, които получава от концесионерите в ски курортите, че ще се изпълни прогнозата за 4-5 % ръст на туристите през тази зима. След като проведе работна среща с представители на туристическата индустрия и местната власт в Пампорово, вчера Ангелкова сподели, че се обмисля идеята част от концесионните такси от курортните зони да влизат в специален фонд "Туристическа инфраструктура". Неговата структура и финансиране се обсъждат в момента. Идеята е с парите от този фонд да се поддържат както националните курортни комплекси, така и останалите туристически забележителности в страната.