Избрани Новини
"Невидимо гадже" успокоява любопитни приятели и загрижени родители
Въображаемият обожател е закупен от 50 000 души в цял свят
Ново приложение за мобилни телефони позволява на всеки, който търси своята половинка, да усети какво е да си обвързан. То се нарича "невидим приятел". Срещу заплащане регистриралите се получават SMS-и, съобщения, имейли и дори снимки от въображаемите си любими, предаде TV7.
В седмицата на влюбените, около празника Свети Валентин има много шоколад, рози и романтика. Някои хора обаче не искат да имат нищо общо от тези изкуствено създадени празници. Те са напълно щастливи да са необвързани. Фокусират се върху професионалния, а не върху личния си живот.
За тях са създадени уебсайтовете и приложенията за мобилни телефони. Невидимите любими идват за 25 долара на месец. Създават усещането за връзка, без такава да съществува в реалността. И донякъде успокояват любопитните приятели и загрижените родители.
"Има някои причини, поради които смятаме, че нашите продукти не трябва да съществуват, но изглежда има огромен натиск над личните взаимоотношения. Дори и аз понякога осъждам хората заради личния им статус", обяснява създателя на приложението Мат Хоман.
За разлика от филма "Тя", приложението не води до любовна драма, а само създава усещане за връзка. С помощта на SMS-и, снимки и гласови съобщения. Причините за ползването му варират от начин да се отървеш от нежелан ухажор до начин да накараш някого да ревнува или да изглеждаш по-желан.
"Имаше такива, които ни казваха, че са били на среща с реална жена, оставили телефона си на стратегическо място, докато са до тоалетната. И когато се върнали, момичето отсреща, видяло съобщенията, изглеждало много по-заинтересовано", твърди Хоман.
Приложението предизвиква небивал интерес в интернет. Компанията получава запитвания от цял свят и дори стана обект на пародийна реклама.
След шест месеца вашата невидима приятелка иска да афиширате връзката си във Facebook срещу допълнителни 5 долара на месец. След година се мести да живее у вас срещу още 30 долара на месец.
Компанията обаче печели не на шега. Само 3 седмици след старта на услугата, печели награда за нововъведение и популярност в големите списания и вестници, а почти 50 000 души си поръчват услугата. Над половината от тези, които вече се радват на невидим приятел, са извън САЩ.