Експерт: Покрай морския туризъм трябва да се рекламират и близките забележителности

Туризъм

15-01-2024, 19:57

Снимка:

Varnautre.bg

Автор:

Varnautre.bg

Всичко от Автора

Започва програма за подпомагане на черноморските общини с маркетинг и реклама на възможностите за туризъм.

Покрай морския трябва да се задвижи и културно-познаватеният туризъм. Това каза за Радио Варна Стоян Маринов, съпредседател е на Варненска туристическа камара. Според него е добър подходът туроператорите да работят в симбиоза с общините, за да не останат скрити забележителностите, намиращи се в близост до курортите. Публично-частното партньорство при маркетинга и рекламата е добра практика, убеден е експертът.

Маринов посочи, че е добра идеята туроператорите да организират еднодневни екскурзии до исторически места и интересни обекти, като даде пример със Солницата в Провадия,  Музея на мозайките в Девня и този на стъклото в Белослав

Припомняме, започва програма за подпомагане на черноморските общини с маркетинг и реклама на възможностите за туризъм.

Министърът на туризма Зарица Динкова обясни във Варна, че се надява на още по-добро сътрудничество с общините, които трябва сами да решават кои свои обекти да рекламират.

Девня ще рекламира древната си история в Естония. Сключен е договор с туроператорска фирма, която ще бъде ангажирана със заснемане на рекламни видеоклипове. Музеят на мозайките, Каменната гора и етнографската къща в село Кипра са сред обектите, които ще привличат туристи от прибалтийската страна, обясни кметът на Девня Свилен Шитов.