Избрани Новини
Липсата на реклама и визите спират арабските туристи към България
Основното търсене на пазар ОАЕ към България е за еко и селски туризъм, city breaks, шопинг и комбиниран туристически продукт, съчетаващ културно-исторически туризъм .със СПА и уелнес туризъм.
Липсата на сериозна реклама и проблемите с издаването на визи спират арабските туристи към България. Това обяви за TravelNews Ивелина Николова, управител на туроператора „Ориндж тур“ след участието в международното туристическо изложение ATM в Дубай, която компания работи на арабския пазар. Николова не очаква ръст на туристите от тези страни през тази година в сравнение с предходните години, когато имаше сериозно увеличение на интереса. „На арабския пазар няма никаква реклама на България, а на туристите се издават много трудно визи и повечето, които са богати хора, се отказват да идват в страната ни“, коментира Николова. Тя очаква през тази година да посрещат гости от Саудитска Арабия, Кувейт, Катар, Египет и Обединените арабски емирства.
Първите групи ще започнат да идват още през юни на обиколни турове. Според нея най-голям интерес има към планините, но по-младите арабски туристи търсят още Слънчев бряг и Златни пясъци. Те пътуват из Европа основно през летните месеци с дълъг престой, като избягват горещините в Близкия Изток.
Основното търсене на пазар ОАЕ към България е за еко и селски туризъм, city breaks, шопинг и комбиниран туристически продукт, съчетаващ културно-исторически туризъм със СПА и уелнес туризъм. Посещават София, Рилски манастир, Стобските пирамиди, Пловдив, Велико Търново и др. През последните години се забелязва и интерес към зимния туризъм в България.