Избрани Новини
Министерството на туризма, Фрапорт и туроператори рекламират заедно България
Събитието е част от маркетинговата стратегия на Министерството на туризма, която има за цел да утвърди имиджа на България като дестинация с отлични възможности за летен туризъм.
Министерството на туризма, в партньорство сконцесионера на Летище Бургас и Летище Варна – „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и Асоциацията на инкаминг агенциите в страната (AIA), планират мащабно събитие по Българското Черноморие – „Изживей България“ / “ErlebeBulgarien”. Събитието ще се проведе между 5 и 7 юни в к.к. Слънчев бряг, в него ще се включат над 180 представители на туристическия бранш от Германия, Австрия и Швейцария. Целта на организаторите е да се популяризира българскияттуристически продукт сред представители на трите държави, които са сред най-големите и значими пазари за развитието на туризма в страната.
В организацията на форума „ErlebeBulgarien“/„Изживей България“ участва и най-популярната и авторитетна медия за туризъм в Германия – fvw | TravelTalk, която е и един от ключовите медийни партньори на Министерството на туризма за пазар Германия. С тяхно съдействие професионалисти от туристическия сектор ще имат възможността да се запознаят подробно с предимствата, които Българското Черноморие предлага на своите гости: условията за отдих, културно-историческото наследство в региона, възможностите за СПА и уелнес, възможностите за практикуване на разнообразни спортове, както и с автентичната местна кухня, интерпретиранапрез модернистичните течения на световната кулинария.
В рамките на форума ще се проведат множество срещи, както и специализирана конференция, модерирана от Клаус Хилдебрандт (главен редактор на fvw|TravelTalk) и Дирк Рогл (Travel Commerce), на която се очаква да присъства министърът на туризма – г-н Евтим Милошев. Ще има уъркшоп за представителите на туристическите агенции, обиколки из няколко от най-красивите кътчета на Южното Черноморие, както и посещения и събития в някои от най-добрите хотели в региона.
Събитието е част от маркетинговата стратегия на Министерството на туризма, която има за цел да утвърди имиджа на България като дестинация с отлични възможности за летен туризъм. Министерството вярва, че съвместните усилия между държавния и частния сектор увеличават шансовете за привличане на повече туристи към Българското Черноморие, превръщайки страната в предпочитан избор за летен туризъм в Европа.