Обявяват конкурс за избор на управител на бившия Тубдиспансер

Мисия Варна

13-08-2024, 15:47

Снимка:

Varnautre.bg/Архив

Автор:

Varnautre.bg

Всичко от Автора

Заявленията за участие в конкурсите заедно с необходимата документация се приемат в Центъра за административно обслужване на Община Варна.

Общински съвет – Варна обяви конкурси за избор на  управител на Специализираната болница за активно лечение по пневмо-фтизиатрични заболявания и на членове на Съвета на директорите на дружеството „Стадион Спартак“.  Бившият Тубдиспансер остана без ръководител след кончината на доц. Христо Ганчев, а досегашните членове на управителния орган на „Стадион Спартак“ бяха освободени по тяхно желание и след изтичане на мандата им, съобщават от общинския пресцентър.

 , ет. 1, бул. „Осми Приморски полк“ №43. Срокът за подаване на документите е едномесечен от деня на публикуване на обявата –  13 август 2024 г.

Изискванията към кандидатите за управител на бившия Тубдиспансер са да са магистри по медицина, съответно по дентална медицина, или по икономика и управление и с квалификация по здравен мениджмънт. Необходимо е да имат най-малко пет години професионален опит като лекар, съответно лекар по дентална медицина, или като икономист. Кандидатите лекари задължително трябва да имат придобита специалност.

Конкурсът ще се проведе в три етапа. В първия етап ще се извърши проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания. Следващото ниво е представяне  от кандидатите на програма за развитието и дейността на лечебното заведение за тригодишен период. Последната част от конкурсната процедура е събеседване.

Подобни са изискванията към кандидатите за членове на Съвета на директорите на „Стадион Спартак“ ЕАД. Конкурсът е обявен за следните три позиции: изпълнителен член, независим член и член на Съвета на директорите. Те трябва да имат подходящо образование със степен „бакалавър“ или по-висока с оглед спецификата на дружеството. Задължително е да имат най-малко 5 години опит на ръководна длъжност, осигуряващ необходимите умения за професионално изпълнение на задълженията на член на орган за управление и контрол.

При този конкурс първо ще бъде направена проверка по допустимост въз основа на внесените документи. След това Комисията по номиниране ще публикува на интернет страницата на Общински съвет – Варна списък с допуснатите кандидати, като определи 14-дневен срок за изготвяне на концепция за развитие на дружеството, който започва да тече от датата на уведомяването на кандидатите.

Процедурата за оценка включва две части – писмена и устна (интервю), като и за двете се определят минимални оценки, непостигането на които е основание за отстраняването на кандидатите от по-нататъшно участие в конкурса. Писмената част предвижда представяне на план за развитие на дружеството, съобразен с политиката на Община Варна. Устната част ще се състои от предварително определени и одобрени от Комисията за номиниране въпроси, на които всеки един от кандидатите следва да отговори.

Пълните текстове на обявленията са публикувани на сайта на Общински съвет – Варна ТУК и ТУК.