Избрани Новини
Авиокомпания се извини за закъснение на полет от Варна до Анталия
Сигурността и безопасността са от първостепенно значение, заявиха от „България Еър“.
Националният въздушен превозвач поднася извинение на всички пътници за причиненото неудобство от закъснението на полет между Варна и Анталия на 20 октомври. Оттам посочват, че по време на рутинна предполетна проверка е установен технически проблем със самолета, който е било необходимо да бъде отстранен незабавно, както гласи протоколът за сигурност.
Разбираме колко разочароващи и неприятни могат да бъдат закъсненията, но сигурността и безопасността на всички на борда са от първостепенно значение за "България Еър" и не може да бъде направен компромис с тях, подчертават от авиокомпанията.
От националния превозвач посочват още, че по време на закъснението са се погрижили за пасажерите, като е осигурена храна, напитки за всички, които са чакали на летищата, както и престой в хотел за пътниците от Анталия.
От авиокомпанията са категорични, че са информирали своевременно пасажерите и летищата за очаквано голямо закъснение. В това време от компанията са направили всичко възможно, за да се намери алтернативен самолет, с който да се изпълни полетът, включително и като се свързва с всички други авиокомпании в България.
Благодарим на всички пасажери за търпението и разбирането, казват от "България Еър".
Още по темата:
Полет от Варна до Анталия закъснява над 13 часа, оплакаха се пътници