Германската професионална медия FVW.de ще рекламира туризма ни

Туризъм

18-02-2025, 18:08

Снимка:

Travel News

Автор:

Varnautre.bg

Всичко от Автора

Германският пазар е един от най-важните за българския туризъм, който все още не може да се възстанови напълно след пандемията.

Министерството на туризма ще организира рекламна кампания на България на германския пазар с най-голямата професионална местния медия - FVW.de. Това съобщиха за TravelNews от ведомството. Процедурата е обявена и в регистъра на обществените поръчки, като е на стойност 82 000 евро без ДДС. Освен това заедно двете институции ще проведат събитие „FVW Workshop - Experience Bulgaria 2025“ на немския/немскоезичния туристически пазар, което ще се проведе на 11 – 15 юни 2025 г. в курорта Златни пясъци. На него ще пристигнат туроператори и туристически агенти от Германия, Австрия и Швейцария. Такова се състоя и през миналата година в Несебър.

В рамките на договора, FVW Medien GmbH ще предостави медийно покритие за 5-дневно посещение в България, ще разпространи информация във fvw TravelTalk (45 000 читатели); онлайн статия на fvw.de; съобщения във fvw TravelTalk и на fvw.de (3 седмици); реклама на 2 страници в изданието преди семинара fvw TravelTalk; 1 страница Advertorial в Meine Reise (b2B2C, 40 000 читатели); новини и галерия със снимки на fvw.de (1,3 милиона).

С цел повишаване информираността и увеличение на продажбите през важните периоди за резервации, предложението включва предварително комуникационно отразяване за България в основни канали с fvwTravelTalk, fvw.de и Meine Reise. Германската медия ще интегрира посланията в комуникация за международното туристическо изложение ITB в Берлин през март; както и включване в ITB Dailies (ежедневното тематично издание на борсата, придружено с 3 x ½ страници реклами за България.

FVW.de ще прави комуникация за България за 6 месеца на немскоезичния пазар. Предвижда се още реклама на 2 x ½ страница печатни страници в списание fvw и Meine Reise; 2 онлайн реклами, включително банер в бюлетина и уебсайта.

Германският пазар е един от най-важните за българския туризъм, който все още не може да се възстанови напълно след пандемията. Само чрез него се удължава летният туристически сезон, защото германците започват да пристигат от април и продължават да идват до октомври. През последните години липсата на полети от Германия до Българското Черноморие и на реклама допълнително усложниха ситуацията за хотелиерите.