Избрани Новини
Продадоха провалил се конкурент на Фейсбук
Интернет компанията AOL (Америка онлайн) е продала социалната мрежа Bebo само две години след като я купи за 850 милиона долара.
Тогава плановете на американците бяха Bebo да стане най-големият конкурент на Facebook, но това не се случи.
Новият собственик на провалилата се социална мрежа в интернет е Criterion Capital Partners. Точната сума на сделката не е оповестена, но със сигурност е много по-малка от 850-те милиона, платени от Америка онлайн преди две години.
Bebo не можа да се наложи като конкурент на Facebook и My Space и потъна през последните години. Първоначално от AOL бяха обявили, че ще спрат социалната мрежа, тъй като нямат възможност да инвестират в нея необходимите средства, които да я превърнат в конкурентноспособна.
Докато за AOL купуването на Bebo е може би най-лошата сделка в бизнеса с технологии, то това не е така за създателя на неуспялата социална мрежа Майкъл Бърч, който е взел от сделката 300 милиона долара.